Afbeelding
Foto aangeleverd

Draag je sportieve levensstijl uit met de fashion van AB Lifestyle

Partnercontent

Sinds het fashionlabel AB Lifestyle in 2015 werd gelanceerd, wint het merk steeds meer aan terrein. De brand is opgericht door voetballer Alexander Büttner (voormalig speler bij Vitesse, Manchester United, Dinamo Moskou, Nero Revolutions Boston USA, RKC Waalwijk en speelt nu bij De Graafschap), Nicky Beije en Denny Büttner. Het kledingmerk staat ook bekend als The Star Lifestyle Brand en was in eerste instantie een lijn met luxe petten met Alexander als gezicht. Omdat de pettenlijn meteen zo’n grote hit was, smaakte het naar meer en werd de naam van het merk binnen de kortste keren getransformeerd van AB Caps naar AB Lifestyle. 

De filosofie en de visie zijn voortgebouwd op de ijzersterke basis van de AB pet. Naast hippe trucker caps, slaag je bij AB Lifestyle tegenwoordig ook goed voor onder andere: tracksuits, sneakers, jeans, hoodies, swimwear en sweaters. 

High-end streetwear 

AB Lifestyle is ook ontzettend populair onder bekende dj’s, artiesten en voetballers uit het binnen- en het buitenland. De fashion van het merk staat bekend als high-end streetwear en dat houdt in dat je met ieder kledingstuk en elke accessoire jouw sportieve lifestyle in je persoonlijke stijl kunt laten doorklinken. Bovendien laat AB fashion zien dat comfort en stijl perfect samengaan. Het merk maakt voor alle kleding gebruik van mooie stoffen van een hoogwaardige kwaliteit, die voornamelijk bestaan uit de combinatie van polyester met katoen. Daarom voelen de stoffen van onder andere de tees, hoodies met een rits en tracksuits aan als een tweede huid. De mooie kleuren blijven zelfs na vele wasbeurten uitstekend behouden en de pasvorm van ieder lifestyle item blijft eindeloos lang in shape.

Complete lifestyle 

Elk AB Lifestyle item is te herkennen aan het iconische logo en reflecteert op een stijlvolle manier de kwaliteitsnormen van het label. Het team van designers bestaat tegenwoordig uit ambitieuze jonge professionals, onder wie profsporters, entertainers uit de muziekindustrie, modegoeroes en entrepreneurs. Om bij iedere collectie opnieuw innovatieve items te introduceren die het merk weerspiegelen, draagt elk teamlid specifieke vaardigheden bij. Daarbij is het hun missie om de AB kleding aan het grotere publiek te wijden. Niet voor niets is de droom voor een sportieve brand inmiddels uitgegroeid tot een complete lifestyle die bezig is om de hele wereld te veroveren. 

advertentie
advertentie