ValleiDeals.nl steekt detaillisten hart onder de riem

27 februari 2015 om 00:00 Ondernemend

Op woensdag 4 maart aanstaande lanceert DKGS Media BV het nieuwe online aanbiedersplatform voor detaillisten die extra voordeel willen behalen. De uitgever van het magazine UnieQ in de Vallei nodigt elke ondernemer uit om op de dag van lancering mee te doen met de big launch. Initiatiefnemers van de regionale dealsite zijn de Veenendaalse ondernemers Ton de Kleuver en Berry Weppelman.

Online winkelen wordt steeds populairder. "Het nadeel is dat winkelstraten hierdoor steeds leger raken. Met ValleiDeals.nl willen wij een bijdrage leveren aan het weer op gang brengen van de consumentenstroom naar de fysieke winkels, zoals vanouds", legt Berry Weppelman uit.

Het idee van ValleiDeals.nl is gebaseerd op de populaire Amerikaanse trend Daily Deals, maar dan met een Hollands tintje. De ondernemer prijst op ValleiDeals.nl geheel zelfstandig een scherpe weekaanbieding aan. Ton de Kleuver: "Om het voor de consument aantrekkelijk te maken, stellen we als enige voorwaarde een minimale korting van 20% op de reguliere prijs."

De dealsite werkt heel eenvoudig. Bezoekers kunnen op de website talloze interessante deals bekijken en claimen. Ze zijn overzichtelijk onderverdeeld in categorieën. Om de claim vast te leggen, print de koper de bijbehorende coupon uit of toont deze op zijn of haar smartphone. Omdat de koper de deal moet afhalen en betalen in de fysieke winkel van de aanbieder, creëer je extra kansen op cross selling.

Ondernemers mogen ValleiDeals.nl gratis uitproberen. Ze krijgen zes gratis deals en kunnen daarna desgewenst overstappen op een passend abonnement tegen een kleine vergoeding.

advertentie
advertentie