
High tea voor gouden bruidsparen uit Scherpenzeel
27 juni 2026 om 09:08 MensenSCHERPENZEEL Zes gouden Scherpenzeelse bruidsparen hebben afgelopen week samen met burgemeester Marieke Teunissen genoten van een high tea. De burgemeester ontving de vijftig jaar getrouwde stellen op dinsdag 23 juni waar ze in De Breehoek genoten van een gezellig samenzijn. Aan de hand van een presentatie werden herinneringen opgehaald aan 1976. En hoe toepasselijk, ook toen was er sprake van een hittegolf.

















